Čigava je Tina?
Sreda, 27. januar 2010Foto: Tomi Lombar/Delo
Koliko stane tale Milka na čelu in čigava je Tina? V zadnjih dneh so mediji polni napovedi naše najboljše smučarke in njenih trenerjev o tem, kako obstaja resna nevarnost, da v prihodnje na tekmovanjih ne bi več zastopala naše države, saj je očitno ne moremo več plačati. Kriza je povsod, tudi v Smučarski zvezi Slovenije, ki mora poleg tega skrbeti še za vrsto drugih športnikov.
Toda ali je res nacionalna katastrofa, če se Tina Maze proda na prostem trgu? Koliko tujcev pa že igra v naših hokejskih, košarkaških in drugih klubih? Že nekaj časa smučanja ne spremljam več intenzivno, ampak še vedno se dobro spomnim, da je tale Avstrijec Marc Girardelli že v sedemdesetih letih smučal za Luksemburg.
Sicer grem pa lahko kar na področje, ki mi je bližje. Tudi Tomaž Pandur je nekoč hotel, da ga Slovenija plača toliko, kot je mislil, da je vreden. Pa se ni dalo. In zato sem ga leta 2008 na največjem gledališkem festivalu v kolumbijski Bogoti gledal kot predstavnika Španije, saj že nekaj časa živi in dela v Španiji. Jaz ga imam še vedno za slovenskega režiserja, četudi dela v španskem gledališču in s španskimi igralci. Konec koncev tudi Tina Maze ne smuča na Elanovih smučeh in ne je čokolade Gorenjka.
Objavljeno v Sreda, 27. Januar, 2010 ob 16:18 v kategoriji miks.
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback.



27. Januar 2010 ob 17:42
Če misli smučat za drugo državo, naj se še preseli tja, pa slovensko državljanstvo naj zamenja za tuje!
27. Januar 2010 ob 17:45
Slovenec, zakaj pa?
27. Januar 2010 ob 18:22
jo podpiram, punco.
naj gre ven, saj je dovolj sposobna.
saj je lepo slišat zgodbice o narodnem ponosu in bla bla, ampak če ti doma nočejo (ne ne morejo) zagotoviti pogojev – kl**c gleda nacionalno zavest. večini ljudi ni jasno, da športnik v takem rangu nujno potrebuje za sabo celo ekipo, reprezentanci pa še fizioterapevt pobegne, ker ga “nimajo s čim plačat”.
nikogar ne zanima, da njena kariera ne bo trajala do 50ega leta. naj zdaj ven potegne, kar lahko. problem je očitno v tem, da je manj sramotno (oz. sploh ni) pokrast sponzorstva in ostala sredstva, kot tekmovat za nekoga, ki ti želi omogočiti normalne pogoje za delo.
27. Januar 2010 ob 19:49
Jaz pa je nikakor ne, kot tudi ne podpiram njene samostojne poti.
Zveza je v njo vlagala mnogo, kot v vse športnike. In mladi Tinci uspe in se odloči, da gre svojo pot. Že to je moralno sporno. Tinca je bila sponzorirana tudi s strani uspehov Jureta K., Mitja K., Urške H.
Ampak Tinca se je odločila, da gre svojo pot. Ok. Naj gre svojo pot in naj gre svojo pot 100%. Ne pa, da ima na dresu tudi sponzorje NFD in Petrol, ki sta sponzorja reprezentance.
Pokrivanje stroškov, baje ji manjka 50 jurjev, je smešno. Toliko dobi v dveh dobrih vikendih. Seveda, če je uspešna. Če greš na svoje, si odvisen sam od sebe, kajneda?
Glede na lanskoletne rezultate ji letos verjetno malo škripa. Za “razširitev” ponudbe (ki je v letu OI nikakor ne podpiram) trpijo tri discipline, kjer letos ni tako dobra, kot je bila lansko leto.
Vprašati se je potrebno tudi, kam te športniki dobijo franke. Če jih dobijo v Slovenijo (v kar ne verjamem), plačujejo ogromne davke. Če pa jih dobivajo v tujino, so pa, tajkuni, kenede?
No pa da gremo še na čisto podoben šport. Če bi se Petra Majdič po prvi dobri sezoni odločila, da gre na svoje, ne bi imeli obeh drugih mladih tekačic. Ker za njih ne bi bilo denarja. To je Petra tudi enkrat povedala. Ne si zatiskati oči, slovensko smučanje trenutno od Tince nima toliko, kot bi lahko imelo, če bi bila punca pripravljena sodelovati z zvezo…
27. Januar 2010 ob 21:48
zveza nateguje. tako kot vsaka zveza, in zato so tudi problemi s financiranjem. plus slo. davčna politika, ki je do skrajnosti trapasta in se že zaradi nje same ogromno sposobnih ljudi, tudi v industriji, odloči it na tuje, registrirat podjetja zunaj, itd.
“Ne pa, da ima na dresu tudi sponzorje NFD in Petrol, ki sta sponzorja reprezentance.”
Kakšno vezo ima to? Saj nobenemu ne krade, če jo sponzorirata ti 2 firmi! Tudi milka (in drugi) ne sponzorira samo enega športnika, kajne? Vsak se po svoje bori za sponzorje in če si ona najde svoje – pa kaj. Reprezentanca/zveza zaradi tega ne bosta dobili nič manj, naj si kar sami zagotovijo sredstva. Ko so tako sposobni, hehe. Ne vem, kako resnična je bila cifra, ki so jo ponujali Mazejevi pr zvezi, ampak če je vsaj približno resnična, je znesek smešen. Nihče (pro športnik) s tem ne more pokriti stroškov.
In ni moralno sporno, da gre svojo pot. To je približno tako, kot bi učiteljica materinega jezika terjala slavnega pisatelja za svoj delež, ker ga je v osnovni šoli veliko naučila.
Drugače se pa strinjam – če je pripravljena sprejeti odgovornost in riziko samostojne poti, naj gre. Dam samo kapo dol. V nasprotnem primeru se mora podrediti zvezi. “Na pol” delat bo šlo zelo težko.
Če bi se vsak brigal za svojo plačo in ne bi slin cedil po tuji ter hkrati ne bi vihal nosu nad bolj sposobnimi, bi veliko ljudi bolj mirno spalo…
27. Januar 2010 ob 22:03
Tina bi z veseljem bila tudi brez tistih našitkov smučarske zveze Slovenije. Petrol, NFD….. in drugi so sponzorji zveze in Tina jih mora imeti na svojih oblačilih. Ravno zato želi tudi primerno nadomestilo, ki je vredno več kot drobiž, ki ga ji zveza ponuja.
27. Januar 2010 ob 23:01
To je klasika našega športa. Ko si nekje na vrhu, si dobrodošel na vseh inštancah, še predsedniki se radi postavljajo zraven. Ko pa ti zmanjka tiste največje moči in sposobnosti, takrat pa te nekateri slačijo do nagega. Na ta način izgubimo veliko sposobnih, vrhunskih športnikov, kar poglejte nekatere smučarje iz skadinavskih držav, še po tridesetem letu dosegajo vrhunske rezultate. To je zato, ker za svoje športnike znajo poskrbeti tako psihološko kot poslovno, saj je to vendar posel, kajne?
Pri nas mnoge prehitro odpišemo, mnoge pa “ubijejo” novinarji.
28. Januar 2010 ob 03:55
Naj Tina naredi kar je dobro zanjo. Jaz ji že ne bom zamerila. Ni ji treba biti živ spomenik. Če ji je kdo pripravljen dajati boljše pogoje, naj jih kar vzame. Športna kariera je kratka, zakaj ne bi imela od tega, vse kar se da.
Sem pa proti temu, da bi športniki imeli zaradi svojih dosežkov ne vem kakšne penzije. Vseeno mislim, da je delovna doba daljša od športne kariere in da je to tudi napor, ki ga moramo vsi potrpeti.
28. Januar 2010 ob 03:57
Vseeno bom ponosna nanjo.
28. Januar 2010 ob 06:55
Tina naj kar gre, samo da Golobič ostane.
28. Januar 2010 ob 08:24
Jaz sem za Tino.
28. Januar 2010 ob 08:35
Ko identiteto države določajo rezultati športnikov, ki delujejo pod njeno zastavo, je država resni krizi identitete.
28. Januar 2010 ob 08:37
Ja in?
Naj gre Tina kamor ji paše. Samo, da bo dobila toliko keša kolikor bi ga rada imela in koliko misli, da ga je vredna.
Vemo zakaj je Marc Girardelli smučal za Luksemburg. Zato ker so ga avstrijci smatrali za manj perspektivnega. Pa on ni osamljen primer. Koliko smučark in smučarjev ja ali pa vozi za druge države. Ali pa športniki v kakih drugih športih? Vsi pa vemo kakšna je slovenska smučarska zveza že od nekdaj. Diktatura kot jo ne poznajo niti na Kubi. Zato pa je prenehala Mateja Svet. In Rok Petrovič.
In Pandur. Naj dela pač tam, kjer so ga sposobni plačati. Zato se on nima nič manj za slovenca kot prej. Pa tudi slovenci ga zato nimamo nič manj za našega kot prej.
Še kako so ponosni hrvati na Šerbeđijo, Miro Furlan ali pa na Gorana Višnjiča, ki non stop snemajo v Hollywoodu.
28. Januar 2010 ob 08:45
nikokaoja: avstrijec, slovenec in hrvat so ljudje z veliko začetnico!
28. Januar 2010 ob 08:55
Zadeva me spominja na čase, ko je Jolanda Čeplak šla v Montecarlo.
Takrat je vladal strašni Janša in LDS je bila še enotna. Iz njenega štaba so celo vodilni odobravali njen odhod. V državi, v kateri vlada janšev teror ni prostora za šoprtnice, kot je ljubka Joli.
Čudim se, da se sedaj nihče iz logov razpršene LDS ne oglasi.
Vse se vrača…..
28. Januar 2010 ob 09:07
Nam koristijo visoko izobraženi mladi, ne pa neka punca brez šol, ki se zna samo spustiti po hribu navzdol in ni sposobna spraviti skupaj enega normalnega stavka(razen Francija Petka in Petkovška so itak vsi zabiti do amena). Promocija je pravljica za naivce. Naj gredo za njo iz države vsi zabiti športniki, zaradi katerih smo med drugim šli uničevat tudi Pokljuko, mladi pa naj dobijo za vzornike pametne in izobražene ljudi, ki potiskajo razvoj naprej, ne pa da jim prek medijev za zgled stalno serviramo smukaške zabavljače, ki jih oblast podpira zato, da uspavajo ljudi, ki imajo socialne probleme. Kaj imamo od športnika? Nič, on se spusti po hribu navzdol, mi pa ga buljimo in mu ploskamo, ko pa je mladi genij s s Škofjeloške gimnazije dobil zlato matematično medaljo, ga nihče ni povohal, pa bo slovenski državi koristil stokrat bolj, kot pa tepci na dilcah.
Da, šport je koristen, če migamo vsi (sama se rekreiram vsak dan, da dobro izgledam in bolje študiram), ne pa samo tekmovalni in funkcionarski klovni, ki na koncu za svoj veliki nič na račun davkoplačevalcev dobivajo še mastno penzijo za zaslužne (Vogrinec-bogi revček ni dovolj denarja nagrabil, vtaknimo mu še malo v …).
Bi znali brez Googla povedati, kdo je Jure Leskovec?
28. Januar 2010 ob 09:43
Ja prav. Ti si tudi budala z veliko začetnico.
28. Januar 2010 ob 10:16
koliko vložimo v kakšnega prof. dr. … medicine (ali česa drugega ) – mednarodnega uveljavljenega strokovnjaka, potem pa gre “s trebuhom za kruhom” ??
Enako je s športniki: naj pač kapitalizirajo svoje spobnosti
————–
Morda se bomo iz takšnih primerov naučili, da naj se vsakdo sam, na svoje stroške šola, trenira, … in “nas” potem tudi lahko zapusti => brez izdanega računa in delitvene bilance!!
28. Januar 2010 ob 10:55
Tinina.
http://www.youtube.com/watch?v=vhibwU-Q70A&feature=PlayList&p=9662D36EE2C4762B&playnext=1&playnext_from=PL&index=6
28. Januar 2010 ob 10:57
Kaj pa če bi Tina ostala in odšli drugi (beri nesposobneži, ki so pri koritu še iz časa ex yuge)?! Razmišljajte s svojo glavo in ne bodite zvočniki…
28. Januar 2010 ob 10:58
Navijam za Tino in če je pametna naj izkoristi sedanja leta in iz tega tudi nekaj iztrži. Povsod je tako, tudi naša šampionka Sara Isakovič je šla v tujino, pa kaj potem. Kuj železo ko je vroče. Punce naprej in navijam za vas.
28. Januar 2010 ob 11:13
Kaj pa naša reprezentanca nudi Tini? Samo zavirajo jo, bi blo treba celo vodstvo zamenjat in nagnat, potem bi pa mogoče tud drugi zmagovali.
28. Januar 2010 ob 11:13
Tini zelo privoščim, da še naprej dosega dobre rezultate,
kjerkoli že bo, ker ja pridna in veliko dela.
Ko gre za velika tekmovanja, bi bilo prav, da zastopa barve SLO,
ne bi se mi pa zdelo nič narobe, če bi tudi v smučariji
tekmovali veliki klubi in bi Tina sodelovala tam, kjer več plačajo
in imajo do preofesionalcev profesionalen odnos.
28. Januar 2010 ob 11:23
QWS, rabiš liter vode in kg kruha na dan, da preživiš do smrti. Zakaj potem hodiš v šolo ? da boš lahko nekoč imela (pojedla) denarja za 10 kg kruha na dan ? Se šolaš, da boš pametna in prispevala k razvoju? Kakšnemu razvoju ?
28. Januar 2010 ob 11:27
Ne vem no, meni se mogoče malo ne zdi pošteno od Tine. Ko je vmes 5 let več ali manj gnojila po smučiščih jo je zveza podpirala in vanjo vlagala denar. In kdo ji je omogočil, da je postala tako dobra smučarka? sedaj ko ji gre dobro se zmrduje in izsiljuje. Ne razumet da podpiram zvezo, ker so bebci. Je pa res, da Tina mogoče tudi ni čisto poštena do njih.
28. Januar 2010 ob 11:28
Če gleda sam na dnar pol pa naj gre. Takih sportnikov ne rabimo. Če pa želi nekaj narediti za slovenijo in smuča iz srca, ker ji je to užitek pa naj ostane. Ko bi vsaj Tina to brala pa se malo zavedala da ni vse njejn dragi Italjanček
28. Januar 2010 ob 11:28
Tina res nosi oznake sponzorjev SFZ (npr. Petrol, NFD), vendar od njih ne prejme nobenih sredstev. Dokler tekmuje za Slovenijo pač mora promovirati sponzorje zveze. Sama si išče sponzorje, ki v resnici z denarjem in sredstvi plačajo njene priprave, vendar ne smejo biti konkurenčni tem, ki jih pripelje zveza.
Lahko si mislimo karkoli o trmasti Korošici, dejstvo pa ostaja, da od iste zveze dobi le drobiž v obliki storitev in da ji je Smučarska zveza Slovenije ni do začetka sezone še poplačala zaostalih obveznosti iz lanskega leta.
28. Januar 2010 ob 11:41
Na vprašanje čigava je Tina verjetno poznamo odgovor vsi… V 90 procentih svoja kak procent pa se najde še za družino in izbranca… Zato se naj sama odloči kaj bo počela preostanek kariere za koga bo smučala kako itd…
28. Januar 2010 ob 11:43
vcasih so sportniki tekmovali zaradi uzitka in ponosa, ker so lahko zastopali barve drzave.. bili so drugacni casi in ljudje smo bili drugacni..
casi se spreminjajo.. in tudi sportniki tekmujejo zaradi denarja.. ali je to prav ali ne, je povsem drugo vprasanje in ne sodi v ta komentar..
ce Tina misli, da bo dobila vec denarja, kot ji ga nudijo v Sloveniji, naj ji to pustijo.. ce pa je to njen nacin “izsiljevanja” (zelo napacna beseda v tem primeru, vendar ne najdem boljse), pa je itak boljse, da si najde ljudi, ki jo bodo lazje in bolj sponzorirali..
in Tina ne tekmuje za Slovenijo samo zadnjih par let.. in smucarska zveza ji ne pomaga samo zadnjih par let.. vse skupaj je precej tezje ovrednotiti, kot takole cez prst, kot bi naredili nekateri komentarji..
Tini pa vse naj, za katerokoli zastavo bo ze nastopala!
28. Januar 2010 ob 11:57
Dokler bodo državo vodili lopovi,ponarejevalci diplom,trgovci z orožjem,…itd do takrat bo vse v Sloveniji v kurcu….športniki pa najčimprej poberejo šila in kopita saj jih država ne ceni..no jih ko so uspehi in se je treba prostituirati pred kamero,tujina jih bolj ceni kot lastna država!!
28. Januar 2010 ob 12:07
QWS dej ti men povej kdaj maš čas da se oglasim mi boš to obrazložu če ti ni do tega je lahko tudi tvoja žena ali punca.
28. Januar 2010 ob 12:15
Naj si punca zagotovi finančno samostojnost, zasluži si, sposobna je. Ma kakšen nacionalen ponos- to je samo za ta rdeče, ki druzga ne znajo blebetat.
Bravo Tina !!
28. Januar 2010 ob 12:15
Si pa našel temo. In kaj jaz mislim. Zaradi vsega, kar se dogaja pri nas in v svetu, punci nihče ne more nič zameriti, pa tudi, če bi za Kitajce smučala. Če ji naša zveza ni sposobna omogočiti, da tekmuje v najvišjem rangu, naj gre tja, kjer ji bodo to lahko omogočili. Konec koncev, kadar bo zmagala, se bodo vrli slovenci po prsih tolkli in med njimu bo tudi >1. Slovenec <. Punci zbrisat, da je naša, ne more nihče. PS. Na koncu pa še to. Tudi ona živi od denarja in ne od slave. Slava mine.
28. Januar 2010 ob 12:30
Ja ker nejemajte kredite za JAR ogled polomije jugo fantov v dresig SLO.To vsi podpirate pa kujete v nebesa Tina pa je ker nekaj pokazala pa govorite proti njej.Po svet prvenstvu v nogometu ne bo o Sloveniji ne duha ne sluga Tina pa mogoče pride iz OI Z MEDALJO IN BO POVEDALA SVETU ,DA NEKJE OBSTAJA DEŽELA SLOVENSKIH DELOVIH PUNC IN FANTOV
28. Januar 2010 ob 12:37
QWS, Zelooo pretiravaš. Pozabljaš, da se zaradi ogleda tekem ljudje navdušujejo za šport in se začnejo gibati. Sledi dobro počutje. Sledi nezateženost, sledi bolj kvalitetno življenje zanj ter za okolico. In če hočeš, ko ima človek to zagotovljeno, se lažje uči ter je ustvarjalen. Gibanje je zakon. Pustimo promocijo in biznis, ki se tukaj obrača. Tudi olimpijske igre niso zastonj. Se ti ne zdi?
28. Januar 2010 ob 12:43
Kar se pa Tine tiče. Pozabljate eno zelo pomembno razliko. TINA JE ZAPUSTILA ZVEZO ŠE PREDEN JE BILA USPEŠNA. Tina ni zapustila zveze, ko je bila najboljša. Takrat se ji je šlo za biti ali ne. Kdo vse se je prignojil zvezi, kdo vse je v ozadju, da zavira naše, lahko le ugibam. Imam teorijo o tem. Nacionalno teorijo. Ampak pustimo to. Kakorkoli Tino podpiram kjerkoli, kadarkoli, kakorkoli. Dvomim pa, da se bo pustila izsiljevati. Novinarji jo pa razen Laurenčiča tudi ne vem kako ne vzpodbujajo. Nobenega od “naših”. Mogoče malo pretiravam, samo preveč pa tudi ne. Malo jih poslušajte.
28. Januar 2010 ob 12:58
Nika ne streli kozlov s takimi komentarji okoli nogometa, ker nimaš
pojma kaj pomeni sama uvrstitev SLO reprezentance na svetovno prvenstvo. Tudi z ekonomskega vidika je NZS dobila od FIFE 5 milj. eurov in s tem denarjem se bo v SLO vlagalo tudi v mlade selekcije, zato nogomet nima problema s financami za reprezentančne selekcije tako kot smučanje, ki je žal postranski šport v svetovnem merilu in ga gojijo mogoče v 30 državah po svetu, zato je tudi ekonomsko nezanimiv za sponzorje.
28. Januar 2010 ob 14:55
Eni mal mešate stvari.
Čeplakova je šla v Monako v izogib davkom. In je še zmeraj imela pogodbo z AZS.
Sara Isakovič v ZDA samo študira. Verjetno jo prav tako še zmeraj, kar se plavanja tiče, podpira tudi plavalna zveza.
Tina pa razmišlja o nastopanju za kakšno drugo državo in to nima z zgoraj omenjenima primeroma nobene povezave.
Vsekakor pa naj le gre, če pri SZS (ne glede na lastno ekipo) nima nobenega suporta, menda ji tud tistega, kar ji pripada, niso izplačali. Ko ji bo pa okoli vratu visela kakšna medalja, bodo pa vsi okol “naše” Tine …
Svoje znanje (pa čeprav je to “samo spuščanje po hribu navzdol”) je treba dandanašnji čimbolje prodat.
28. Januar 2010 ob 14:58
Moje razmišljanje je tukaj -> http://www.pigac.si/2010/01/28/tina-maze/
28. Januar 2010 ob 14:59
O, zakva noče še mene kdo kupit?
28. Januar 2010 ob 15:08
QWS, glede na tvoj prispevek, ti svetujem, da prenehaš študirati, ker je to zate samo potrata časa, saj boš visoko izobražena takrat, ko bom jaz papež.
28. Januar 2010 ob 15:16
Lahko bi šla kamorkoli,toda povrnitev stroškov v njeno kariero(javnih)bi bil upravičen.
28. Januar 2010 ob 15:27
Oskar: a je že kdaj kdo, ki je šel v službo v tujino, vrnil stroške (javne) za svoje šolanje – osnovnošolsko, srednješolsko, univerzitetno … Če bi to ovrednotili, tud kar nekaj stane.
28. Januar 2010 ob 16:20
Čigava je Tina? Najprej samo svoja, potlej naša, zame bo naša tudi, ko iz objektivnih vzrokov ne bo več dosegala vrhunskih rezultatov.
Prebiti se v svetovni vrh izpod Pece, ni mala stvar. In tam je še kar nekaj takih, če se še kaj spominjate.
Samorastniki, ne dajte se, jaz sem z vami!
28. Januar 2010 ob 17:33
Kar se mene tiče, to ne bi nobena nacionalna katastrofa.
28. Januar 2010 ob 17:37
Pa še to bom dodala. Če bo zmagovala, jo bodo kjerkoli posvojili. Če ne bo, se jo bo pa prijel kakšen vzdevek tipa “tista balkanka”. V končni fazi imamo mi enako z nogometom in Bosanci. Drugače so ničvredni, ko dajo pa gol, ki nas pripelje na svetovno prvenstvo, jih imamo pa radi.
28. Januar 2010 ob 18:05
Saj ni Balkanka, Slovenija ni na Balkanu. Zakaj bi ji kaj takega rekli?
28. Januar 2010 ob 18:11
Ne vem, za koga želi nastopati, ampak za Avstrijce smo mi Balkanci. Predvidevam, da se bo vseeno odločila za kakšno drugo državo, ker Avstrija ima veliko veliko boljših smučarjev. Drugače pa mnoge mednarodne novinarske hiše menijo, da smo mi Balkan.
28. Januar 2010 ob 20:01
[...] Jenšterle je na svojem blogu izpostavil enega prvih prestopnikov bele karavane Marca Girardellija, ki je avstrijsko zastavo zamenjal za [...]
28. Januar 2010 ob 20:30
Klasika:
-uspehi posameznika so last naroda in uspeh Slovenije ter Slovencev
-neuspehi, težave in kritika pa so problem posameznika
Aja pa kolikor sem jaz seznanjen s situacijo v EU velja načelo prostega pretoka blaga, ljudi in storitev (aplikacija deluje tudi v večjem delu držav na tem planetu). Kje je torej problem, če si nekdo izbere okolje v katerem bo lažje in bolje funkcioniral?
29. Januar 2010 ob 07:48
He, he Žogca, tako zelo balkanski kot so nekateri Avstrijci, so le redki Balkanci. Oh bog pomagaj, ozke rdeče hlače, rožasta srajca in rumena bundesliga frizura in gmizavi brčiči, bljak…
Vsi imajo svoje “jugoviče”, tudi Avstrijci.
Verjemi, vsaj jaz se čisto požvižgam na taka mnenja.
Ne verjamem, da bi športni komentatorji poniževali športnike.
Nekam nešportno bi to izpadlo.
Za Girardellija sem včasih navijala. Sploh me ni zanimalo za koga smuča. Res ne vidim večjega problema v tem, da v današnjem času nekdo izbere boljše finančne pogoje. Malo že zaboli, da naša država tega ne zmore urediti, a…druge države so tudi bogatejše od naše in prioritete imajo drugačne.
29. Januar 2010 ob 09:14
Pojma nimaš, Jenštrle. Tomaž pandur je več v Sloveniji kot v Španiji. Že eno leto se prilizuje Kanglerju, da ga spravi v EPK. V Španiji je samo občasno pri svojem fantu baletniku v Madridu.
29. Januar 2010 ob 11:30
Jenteršle, dobro si razdražil tele komentatorje!
29. Januar 2010 ob 14:02
hehehehehehehehehehehehe, folk res misli da nas imajo drugi za zahodnjake. Dragi moji…ne delajte si utvar….smo kar lepo balkanci-vsaj za Zahod
29. Januar 2010 ob 14:07
In kaj potem, jaz pa na vsakem Nemcu čelado vidim.
Ful se moram truditi, da jo malo odmislim.
Človek mora sam opraviti s predsodki, če ga je kaj skupaj.
29. Januar 2010 ob 16:13
to bo velika sramota za sloveniji in smučarsko zvezo.še to edino smučarko ki je dobra bo odšla.namesto da ji bi pomagali si raje polnite svoje žepe vodilni v SZS.
29. Januar 2010 ob 17:57
Za tiste, ki prelahko opletate z Balkanci, hrvaški književni velikan Krleža je zelo jasno opredelil, da so geografska in miselna vrata na Balkan tam, kje se spustijo Gorjanci pri Brežicah na ravan.
Drugo pa je, kdo in kje se obnašamo(jo) še vedno ali spet po balkansko. Pa tudi na Balkanu ni vse samo slabo….
29. Januar 2010 ob 18:14
No, veliki knez Metternich pa je rekel, da “der Balkan beginnt in Wien, am Rennweg”.
Kdo je imel večji vpliv na geografijo in politiko, Krleža ali Metternich …
Lep pozdrav,
E. A. Zavašnik
29. Januar 2010 ob 18:25
Zgodovina je zgodovina, književnost je književnost, zemljepis pa zemljepis. Zemljepis je tisti, ki določuje kje je kaj in Slovenija ni na Balaknu. Balkan je geološko pogojen, niso samo meje kar nekje postavljene, tako je odmerjen kot velja za polotoke.
29. Januar 2010 ob 18:45
Kajne Nevenka, vse je odvisno od “point of view”
29. Januar 2010 ob 18:52
Hja, kaj pa vem, menda smo že ene petnajst let uradno uvrščeni v skupino srednjeevropskih držav.
29. Januar 2010 ob 19:09
A, Nevenka.
Če pa je tako, se pravi, geološko, je pa “Slovenija” bolj zakomplicirano postavljena.
Ena od mej balkanskega polotoka je postavljena takole: Soča-Idrijca-Ljubljanica-Krka-Sava-Donava.
“Čista” geologija pa pove, da se narivni zgradbi Južnih Alp in Zunanjih Dinaridov ne ločita in da je meja Balkana na Muri in Salzachu (se pravi, na južnih obronkih Vzhodnih Alp) in na je zraven tudi hribovje Mecsek (ki štrli iz panonskih naplavin).
Torej: zame, ki živim na levem bregu Ljubljanice, je simpatična misel, da se balkan začne čez most – a geološko sega še precej severneje.
V glavah pa sploh.
Lep pozdrav,
E. A. Zavašnik
29. Januar 2010 ob 20:20
Pandur je v tujini iz povsem drugih prakticnih razlogov. Ima vec izbire pri drugih zabavnih zadevah.
30. Januar 2010 ob 05:08
@ 62, najpogostejša določitev meje Balkana poteka
od Kvarnerskega zaliva po rekah Kolpi, Savi in Donavi prav do Črnega morja. Najsevernejša teorija pa začetek meje postavlja v Trst in po tej teoriji leži približno petina Slovenije na Balkanu, kar jo še vedno uvršča med srednjeevropske države. Sem šla preveriti, ker se nisem točno spomnila od katerega leta naprej je tako. Leta 1994 Mednarodna geografska zveza na konferenci v Pragi Slovenijo uvrstila med srednjeevropske države, skupaj z Nemčijo, Poljsko, Češko, Slovaško, Madžarsko, Švico, Lihtenštajnom in Avstrijo.
30. Januar 2010 ob 05:12
Ja, v glavi je marsikaj. Nikoli se nisem počutila Balkanko. Niti, ko smo bili še Jugoslavija. Že zaradi kulturnih razlik. Tudi to je ena izmed meja.
30. Januar 2010 ob 11:10
Ne gre za to, kaj mi smo. Gre za to, kaj mislijo, da smo.
30. Januar 2010 ob 11:26
Ja, ampak športni komentatorji morajo take misli msiliti zelo potiho…
30. Januar 2010 ob 11:38
Res je, od športnega reporterja ne pričakujem takšnih razglabljanj.
30. Januar 2010 ob 12:02
Jap, bo držalo. Homoseksualcem je v tujini lepše kot pri nas. pandurja bi linčali, če bi ga videli kako se samo drži za roke z moškim.
30. Januar 2010 ob 15:14
Girardelli je smučal za Luksemburg, ker ga Avstrijci niso uvrstili v svojo ekipo, češ, da ni dovolj perspektiven, problem Mazetove pa je drugačen. Kar se mene tiče, naj gre smučat za Burkina Fasso, če želi, a naj v tem primeru ne pričakuje kakšne “pokojnine ali rente” iz naših žepov. Da je dosegla takšen nivo pač ni le njena zasluga, saj se je dolga leta “pasla” na račun davkoplačevalskega denarja, kam pa gre denar od nagrad in sponzorjev, pa ve najbolje ona sama ….
30. Januar 2010 ob 18:05
Žogca, ne gre za to, kaj drugi mislijo, da smo. Gre zato, kaj hočemo biti in kaj dejansko smo. Malo samospoštovanja, prosim!
30. Januar 2010 ob 20:34
Edini, ki smejo zahtevati uspehe od smučarjev in si jih do neke mere lastiti, so njihovi trenerji in sponzorji. Vsi ostali smo lahko samo tiho.
2. Marec 2010 ob 14:32
Žal je večina komentatorjev nevedna in je zgrešila temo. Pozanimajte se pri stotinah staršev v Sloveniji (tudi pri Tininih), ki veliko tekmovalnih let mlade smučarje financirajo, ko se še ne ve, v kaj bodo zrasli in kaj bodo dosegli. Žal jih veliko prezgodaj izločijo. Poglejte vendar, koliko je stara večina dobitnikov medalj. SZS v glavnem pobira “smetano” in se z uspehi kiti, ob neuspehih pa se poskrijejo. Predvsem pa ne manipulirajte z organizacijskimi in finančnimi stiskami Tinine ekipe.